Westfalia to najlepsze automatyczne chowane haki holownicze montowane na zatrzask, nie wymagające widocznego podcinania zderzaka ( miejsce montażu niewidoczne po wyjęciu kuli ). 98 % salonów samochodowych korzysta z tych produktów. Doskonałe wiązki - moduły 13pin współpracują z każdą, nawet najbardziej zaawansowaną elektroniką w aucie w sposób perfekcyjny, polecamy :)
Dobra cena w stosunku do jakości. Sklep Kraków - Małopolska.
Zalety haków holowniczych Westfalia:
Chowany hak holowniczy AV40
Kula zamykana na klucz (w zestawie 2 klucze)
Malowany metodą katodową (elektrolityczną) - największa odporność na korozję
Malowany przez zanurzenie (stal zabezpieczona również w trudno dostępnych miejscach)
Estetyczny wygląd nawet po paru latach
Oryginalne bezpieczne punkty mocowania, bez wiercenia
Stosowany jako oryginalny hak przez producentów samochodów
Homologacja europejska EC ("e")
Miejsce wpięcia kuli niewidoczne po wypięciu, gniazdo elektryczne chowane za zderzakiem, kula zamykana na klucz, mocowania, stosowany jako oryginalny hak przez producentów samochodów, homologacja europejska EC.
Westfalia-Automotive
wynalazła automatycznie wypinany hak holowniczy i dostarcza go do
wszystkich modeli pojazdów już od 1987 roku, ciesząc
się ogromnym uznaniem na rynku producentów aut : Alfa Romeo, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault,
Seat,Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Opinie i forumsą zgodne że haki Westfalia to najlepsze haki.
To bardzo dobre rozwiązanie, gdy tradycyjny montaż haka holowniczego zasłania część tablicy
rejestracyjnej lub światła przeciwmgielne. Chowanehaki holownicze tego typu mogą być
demontowane poziomo, pionowo lub skośnie. Ich wpięcie zajmuje tylko
kilka sekund. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu dwustopniowego systemu
w zamka, który zabezpiecza kulę przed jej niekontrolowanym wypięciem.
Firma Brink posiada w swojej ofercie
ponad dwa tysiące haków holowniczych różnych typów, a każdego roku
wprowadza do sprzedaży dwieście nowych.
Każdy hak jest projektowany i testowany w
centrum testowym rozwiązań Brink w Staphorst w Holandii tak by zapewnić
łatwy montaż i bezpieczne użytkowanie nawet przy największym
obciążeniu.